Tycker synd om mig själv

Den här söta halskedjan fick jag av Alvin och hans lillasyster Elise
Jag blev tvungen att öppna paketet så fort dom kom innanför dörren och Alvin hade inte tid att klä av sig för han var så spänd på min reaktion.Och jag var noga med att visa glädje när jag öppnade den lilla sammetsasken

Fick den här av ett av de vuxna barnbarnen.

Och den här roliga växten kom en av de andra vuxna barnbarnen med.

Men varför jag tycker synd om mig själv det är på grund av ett brev från läkaren på ögonkliniken där det står att efter att han kollat de bilder som togs såg tecken på att jag drabbats av Grön Starr.Jag blev så ledsen för det hade jag inte anat.Så jag måste börja med droppar varje kväll livet ut.Jag bara ber att jag får behålla min syn annars vet jag inte vad jag gör.Ronnie hade starr i sin familj men jag har aldrig hört att någon i min familj drabbats
Och jag måste berätta för mina barn att dom måste gå och kolla trycket i sina ögon regelbundet.Alltid är det något som gör att man tappar sugen.

Subscribe to receive free email updates: