Skottar snö

Så här ser det ut nu i trädgården.Bilden är tagen en annan vinter men det är så nu med.
Och jag skottar snö som tur är är det lätt snö eftersom det är så kallt.Ronnie skötte ju alltid den sysslan förut men nu blir det jag som får kavla upp ärmarna och ta i 
Hade ju gärna sett att det hade sett ut så här istället Ett soligt och varmt uterum med gröna växter och grönt utanför.men den dagen kommer ju den med.
 Och då jag kan vara i växthuset igen och pyssla med mina blommor.
Längtar allt efter den tiden.Det är många saker som kommer att vara annorlunda detta år nu när jag blivit ensam men jag ska göra så gott jag kan för att klara av det.
Jag har klarat alla papperssaker som kommer när någon nära går bort.Huslån som ska föras över  el värme och vatten som även dom ska överlåtas på mig.Försäkringar .Så många saker som Ronnie skötte om förut men som nu är min uppgift.

Subscribe to receive free email updates: