Fånga hösten!


Sommaren som kom tillbaka i oktober...


Hej lördag.

Alltså vilken värme...
Efter jobb och en runda i skogen så blev det bara ben och armar och det var verkligen inte så man frös...
Helt otroligt,
och skogen är ju som en saga just nu när allt brinner i guld.
Det är nästan svårt att ta in hur vackert det är...

Fånga dagen sägs det ju.
Och just NU ska man definitivt fånga hösten!
😊

Jag plockade upp lite efterlängtad peace igår i butiken.

Nu såg kanske kransen jag gjorde av det lilla hängande peace tecknet (förra inlägget) och de har varit lättsålda idag i butiken.

Nu vill jag visa detta större som man sticker ner i jorden.
Antingen i en kruka ute eller inne.


Här har jag den lite större rillade Tine K krukan, fyrfärgad calluna och brokig utemurgröna.
Och peace tecknet som pricken över i.😉💜


Och ni vet ju har jag är...
Vill gärna klä in, pynta och dekorera...


Så efter min skogsrunda när jag duschat och hoppat i shorts och linne så satte jag mig på en stubbe i oktobersolen och klädde mitt peace tecken med löv.

Blir ju också superfint att klä med tex mossa eller granris...

Var säsong har sitt material.


Fin lördag!

Subscribe to receive free email updates: