Ännu ett guldkorn

Det blir en del utflykter nu när vi har gäster den här veckan, och mycket fika - yeah! Nu fick jag tillfälle att besöka ett mysigt café på Gotlands östra sida, som jag har tänkt en tid. Ardrebo heter det och ligger en liten bit ifrån Ljugarn, där jag var på Våffelmagasinet för ett tag sen. 


Det är en gammal lanthandel, som är renoverad men med bibehållen gammaldags stil, sånt som jag går i gång på... 
och där finns en trädgård med gammaldags och somrigt möblemang. 

Rena himmelriket för en kaffekoppsnörd som mig, med så många fina koppar.... det var lite svårt att välja bara... 





 

Allt är hembakt, och tårtbiten jag åt var himmelskt god! Sammanfattningsvis, fin gammaldags miljö både ute och inne, fina gamla koppar, hembakt och gott kaffebröd. Kan rekommenderas, får 🌹🌹🌹🌹🌹 av mig.

Subscribe to receive free email updates: