Regn och ogräs.Ögonproblem.

Nu är det så frodigt i trädgården.Vi fick 20 mm regn i natt  och det har kommit regn nästan varje dag ett tag så nu är det fart på växtligheten.Har börjat rycka upp lite ogräs för det växer ännu bättre en det andra.Men tar det lugnt eftersom jag i helgen fick så himla ont i ett öga.Som tur var så fick jag tid hos Optikern  på förmiddagen så han har kollat noga och fotograferat mitt öga och det blev en remiss till ögonkliniken i Nyköping.Kanske att det är Glaskroppen som har lossnat.Han trodde det  och sedan såg det ut som jag haft en blödning vid synnerven.Får se nu hur länge jag får vänta men tror att det kan gå ganska fort eftersom jag har Diabetes och ska kolla mina ögon en gång om året.Alltid är det något skit som kommer.
Men jag bjuder på lite ögongodis till er.










Så vackert nu i mina rabatter även om det är massor med ogräs.Växterna döljer det mesta.Den här vita primulan är väl fin?

Subscribe to receive free email updates: