Månadsbild

Det blir flera bilder men alla är från samma rabatt.Svårt att få med hela på en bild därför har jag delat upp den i flera..

Den här delen är slutet på rabatten ut mot vår lilla gata.Där står Magnolian Susan som stopp.

Det här är mitten på rabatten där Ormroten blommar vackert i bakgrunden.

Dom rosa Vallmon har börjat så smått att slå ut.Många knoppar kvar som ni ser.

Och så har vi slutet åt andra hållet Sedan kommer en grind in till grannen och så fortsätter rabatten igen så det är en lång rackare.Hade tänkt att göra lite jobb nu idag men efter besöket på ögonkleniken då jag fick order om att ta det lugnt i en vecka så får allt vara.Har glaskroppslossning i höger öga så inga tunga jobb fick göras och det var det jag hade tänkt.Men det finns kvar så jag vilar med gott samvete.
Den här rabatten är den som jag frånsett min lundrabatt tycker bäst om.
Fler månadsbilder hittar du
HÄR
Ha en fin helg. 

Subscribe to receive free email updates: