En trädgård till salu...

Brukar ni också kika runt lite på Hemnet? Jag gör det ibland, det är ju så kul att kika runt på hus och trädgårdar 😙
För några år sedan var jag på besök i en "Öppen trädgård" i en väldigt speciell och vacker trädgård, hade ett inlägg om den, här. Nu fick jag se att trädgården skall säljas. Eller egentligen är det ju huset som säljs, och trädgården är "bortplockad" eller hur jag skall säga. Troligen - och förhoppningsvis - är det så att paret som ägde trädgården har flyttat växterna till en ny trädgård... puh vilket jobb det måste ha varit, för här fanns ju rejält med växter kan jag säga! 
Så här såg det ut då. 
Så här ser det ut nu, bild från mäklaren. 
Då. 
Nu, bild från mäklaren. Som ni ser är det ju ännu en fin och mysig trädgård, om än lite mer öppna ytor. 

Då.

Nu. Kika gärna in hos mäklaren här om ni vill läsa mer. 

Subscribe to receive free email updates: