Sneak preview

Jag sitter som bäst och försöker få styr på alla bilder jag tog i Keukenhof. Jag sorterar, slänger och redigerar. Det tar lite tid, om man säger så. Hur många olika vinklar på tulpanrabatter kan man spara i sitt fotobibliotek egentligen? Och hur många tulpanbilder kan man stoppa in i ett och samma blogginlägg? Jag tror jag börjar med att bjuda er på en sneak preview, så att ni som inte har varit där får en liten glimt av hur otroligt maffigt det faktiskt är. Här kommer sålunda ett gäng bilder, bara så där rätt upp och ner.






Sven Jerring sa "japaner, japaner". Själv säger jag "tulpaner, tulpaner", hihi! Det kommer alldeles säkert fler tulpaninlägg framöver, och då ska jag försöka skriva och berätta lite mer om vår dag i Keukenhof-parken. Men nu tar jag kväller och stänger datorn för idag. Thank God it's Thursday!

Subscribe to receive free email updates: