Sol på bild

Efter en dag med tunga gråa skyar och regn, bjuder jag på en betydligt soligare bild från förra helgen. Lite ljusterapi är precis vad man hade behövt nu, men enligt väderprognosen får vi vänta till på måndag innan solen hittar till "Glesbygd" igen. Men sol på bild är ju bättre än ingen sol alls. Att sätta upp dem får bli morgondagens enda planlagda aktivitet. 


Jag kan iallafall glädjas åt att jag har nyklippt hår och välfylld kyl, och att våra nya sänglampor har kommit. För övrigt tjuvstartade maken och jag helgen med asiatisk buffé till lunch på stan i Hässleholm, och efter dubbla portioner friterad ananas och glass som grande finale på måltiden behöver jag definitivt inte äta mer idag. Istället tar jag mig en "fjortisdricka" med is, sätter mig tillrätta i soffan och säger skål och hej. Hör ni någon som snarkar om en sisådär 45 minuter, så är det nog jag, hihi!

Subscribe to receive free email updates: