Växter som jag haft

Sitter och tittar på bilder som jag har i PC  och kommer underfund med hur många växter som dött och bara försvunnit bort från trädgården.En del vintrar har varit mycket dåliga för växterna
Dessa tog rotlössen kål på.Och nu har ju Ray slutat sälja och flyttat till England.
Moses brinnande buske.Hade en röd också.Dom är saknade.
Och den här roliga Fingerborgsblomman som aldrig bildade några frökapslar så jag kunde så nya.
Den här dog för två vintrar sedan .Sorgligt.
Försökte övervintra den här men det gick inte bra.
Dessa vallmo kom tillbaka ganska många år men nu har dom försvunnit.
Den här försvann vintern 2016-2017.
Blommade en gång sedan tynade den bara bort .Vet inte vad jag gjorde för fel med den.
Taklökar och sådana som bildar små träd är favoriter.Jag hade en med mörka blad också.Men tror jag vattnade ihjäl dom.
Sådde Riddarsporrar ett år som blev så fina men dom bara försvann .Sniglarna gick hårt åt dom på våren när dom började komma upp.
Jag hittade många fler som bara är borta .Synd för många har varit favoriter.

Subscribe to receive free email updates: