Rosor av olika slag.


Är kärlekens färg röd?

Jag vet inte..,
jag tycker den har alla möjliga färger jag...

Men visst lyser det röda vackert mot allt det vita?!
Och idag
ja då faller snön för fullt från himlen.

Den fina nya tröjan från Lo-ika med ros på ena sidan är en härlig t-shirt inför våren och också en perfekt present till Alla Hjärtans!


Vi fick hem dessa i fredes och nu finns de i både butiken och webshopen.
Så snyggt till ett par jeans också...😊


I år kommer både Alla Hjärtans Dag och fettisdagen tätt...
Hur ska man hinna fira allt...haha...
Och så råkar jag fylla år också.

Men alltså oroar man sig mer och mer ju äldre man blir..?
Jag börjar nästan undra.
Oroar mig för allt och inte hjälper det heller.
😉



Hoppas veckan börjat bra!

Kram

Subscribe to receive free email updates: