Hej från mig!

Oj, vad tiden rusar iväg, och jag får som vanligt inga  blogginlägg ifrån mig, mer än högst en gång i veckan. Jaja, här är ett livstecken från mig i alla fall. Är inne i min renoveringsbubbla, tänker färgkoder och tapeter mest varje dag, sätter ner foten ena stunden när jag hittat en fin tapet, för att sen lyfta den nästa dag och tänka att nja, kanske skall kolla lite igen...  
Men nu tänkte jag prata om nåt annat än renovering. Så det får bli vädret då. Soligare mars har man väl aldrig skådat? Lite kyligt, men sol och fint!  

Men så gick vi över i april och med det slog även vädret om... Lagom när jag fått bort vinterdäcken blev det snö och busväder. 

Och snart är det påsk! Har inte pyntat något ännu, men lite påskliljor är ju ändå trevligt och piggar upp. Ja, men då så. Då hörs vi väl om en vecka igen då... ;)

Subscribe to receive free email updates: