En påskhälsning

Här kommer en liten kik från mig, mitt i påskdagarna. Här råder lugna påskdagar. Båda barnen är hemma, så renoveringen ligger lite "på vänt". Den gästande stora dottern, som numer bor i Stockholm, måste ju ha tillgång till gästrummet, så det fick jag försöka mysa till, mitt i kaoset... I skrivande stund, påskaftons eftermiddag, sover tjejerna lite middag, lite trötta efter festande i går kväll. Jag har ju stora tjejer nu...😏 Men de är inte för stora för påskägg, haren hade gömt ägg som vanligt 😚


Har inte så mycket pynt, men ett ris skymtar där i bakgrunden. 

Och på månbordet är det lite påskkänsla i alla fall. Nu skall jag fixa till lite påskmat inför kvällen. Sill och ägg, och en fisksoppa står på menyn. 

Önskar er en fortsatt fin PÅSK! 
🐰🐔🐣🐤🐥

Subscribe to receive free email updates: