Skogslyckan

Jag hittade så söta julgardiner på Rusta idag, som jag tänker kan bli fina i köket i jul. Tyget heter Skogslyckan och går att få både som kappor, längder och kuddfodral. Jag köpte två kappor för 29 (!) kronor styck och ett kuddfodral för 19 kronor till kökssoffan. När det gäller kvaliteten kan man väl säga att man får vad man betalar för, men jag vågar ändå inte riktigt ställa mig frågan hur det kan vara så himla billigt...


För övrigt har jag varit på en rejäl shoppingrunda i en trevlig stad idag, men mer om det får jag berätta imorgon. Nu ska jag vila fötterna (som jag ändå har varit klok nog att ha rejäla gympaskor på) och titta på dokumentärserien om den brasilianska styckmörderskan Elize Matsunaga på Netflix. Så avkopplande, hihi!

Subscribe to receive free email updates: