När allt är annorlunda...



Hej.

Åh idag känner jag mig så nostalgisk för jag satt och gick igenom gamla bilder idag morse för att jag letade efter en bild till studentskylt som ska beställas.

Ja hur blir det med studenten...
Vad blir det av allt...
Det blir ju inte som ett vanligt år men på något vis får man göra det bästa av det hela.
Och även om det inte blir utspring så nog ska man ha en studentskylt ändå för nånstans på nåt vis får man ju mötas.

Det är dock så sorgligt för alla som väntat och längtat efter sin stora dag studenten efter år av plugg och så kom det här från luften och ändrade allas våra liv.

Jag tillhör i alla fall skaran som lätt blir nostalgisk så att se kort på sina barn när de var små...år efter år passera revy där bland bilderna...😥ja det är känslosamt.
Vart tog tiden vägen liksom...



Igår plockade jag upp dessa favoriter i repris.

Speglarna på tråd som verkligen är superfina att ha i sitt uterum eller fönster.
De skapar underbara solkatter som dansar med ljuset...

Finns som hjärtan och cirklar.
Hittas i nätbutiken och butiken nu.


 Idag har vi en dotter som fyller år men något kalas blir det inte.

Vi firar själva.
Och solen strålar med sitt finaste leende också.

För några år sedan just denna dag var det svinkallt, grått, blåsigt och rena rama höstkänslan.
April kan verkligen bjuda på olika väder.
(jag minns att jag bakat en riktigt stor och maffig snickerskladdkaka till den dagen...😂varför minns man det liksom...)


Hittade denna i arkivet.
Ljuvliga liljekonvalj.
Snart växer du i skog och mark.
💚


Jag hade precis en kund här i butiken som sade "tack för att ni finns" när de handlat och skulle gå...
Flera gånger...
Hur fint?!
Jag blir rörd.
Tack för att ni finns säger jag till er också.

Det är verkligen extra kämpigt för oss alla just nu.

Kan inte ens säga hur tidigt jag gick och lade mig igår.
Vi pratar barntid på läggdags.😉
Men jag var helt färdig.
Livet liksom.


Kram
💚

Subscribe to receive free email updates: