En påskhälsning

Längesen nu! Jag är inte sjuk *knack, knack* men jag tycker inte jag har så mycket att skriva om numer. Annat var det med stort hus och stor trädgård, då hade jag alltid en inlägg på gång, i huvudet åtminstone.. 😏 
Nu är det i alla fall påskhelg, och lite påskpynt har kommit fram. Med betoning på lite...  Kan ni se vad det här är? 

Jag la lite fjädrar och ägg i den här ljuslyktan. Smart tyckte jag, så att inte katterna kommer åt dem, de är annars rätt så roade av just fjädrar... hm...

Sen kom jag på att jag har ju en hög byrå i hallen, där de inte kommer upp, så där blev det ändå lite fjädrar. På några kvistar sälg, som jag har en buske av. 

 Blev några kvistar av samma, till buketten med påskliljor också. 

Och i ett hörn av trädgårdsplätten, har det tittat fram lite gult, lagom till påsk! 

Nu skall det bli skönt med ledigt i några extra dagar, även om jag inte har så mycket inbokat. Det blir ju en annorlunda påskhelg för många. Det är bara att acceptera, och ha tålamod och hoppas på bättre tider! 

🐣 
Ta hand om er! 
Påskkram!


Subscribe to receive free email updates: