Ljusbricka att dekorera efter säsong...


Hej måndag.

Idag regnar det lite och det är ju toppen.
Vi behöver verkligen regn det är snustorrt ute, men så klart längtar man lite efter de fina sommartemperaturerna vi fick förra veckan.
Helgen blev i alla fall så mycket finare än jag trodde så det var ju skönt.
Jobbar man hela veckorna är det gott om helgvädret blir bra ju))

På tal om att jobba...
Det blev inte bästa starten på denna veckan kan man konstatera...😉
Först försover jag mig!
Alltså det är en liten chock det.
Jag tror det hänt en gång förut men nu höll det på att gå "illa".
😂
Av någon anledning vaknar jag i alla fall och tittar på klockan 15 minuter (😨) innan vi ska sitta i bilen och vara på väg!
Alltså den känslan...Panik!

For upp som ett skott och hann faktiskt iväg.
Jag bara undrar för mig själv om jag verkligen var sååå trött att jag somnade om efter att klockan ringt eller om jag glömt att sätta larmet..men det sista är inte så troligt. Det går ju på rutin.

Det viktiga var att vi hann iväg.

Men sen när jag kom till jobbet var det iskallt.
Då hade värmen stannat så jag fick sitta och jobba i femton grader.
Det var fasiken inte kul det heller.
Fast att jag sprungit omkring under dagen så var det inte förrän framåt halv tre jag fick upp värmen!
Gått omkring med stickad kofta, stor virkad sjal virat runt halsen och pulsvärmare inomhus större delen av tiden.
😆
Ja, det var den måndagen det.

Men nu har jag snittat en massa härliga blommor och plockat upp nya växter.
Beställt nya kläder till butiken från en leverantörs nya kollektion som släpptes idag klockan 10 osv.
Så det känns som att jag fått kläm på denna måndag till slut i alla fall. 
😊


Detta är ett nytt fint härligt ljusfat som blir så väldigt fint när det är tänt, det blir en sån där maffig känsla...

Perfekt och lätt att dekorera efter säsong också.
Finns i nätbutiken och butiken.

Här valde jag lite som blommade i trädgården i helgen.



Våra öppettider denna veckan är,

Måndag-Onsdag 9,30-17,30
Torsdag, Valborgsmässoafton 9,30-16,30
Fredag, 1 Maj stängt
Lördag, 2 Maj 9,30-13

Varmt välkomna!

💜💜💜

Subscribe to receive free email updates: