Matkassar


Jag är ju ingen vidare kock skall erkännas. Eller, jag kan laga mat, men det är inte alltid så roligt om man säger så. Men det kanske är för att det är något som måste göras dag ut och dag in, år ut och år in.... Baka är ju så vansinnigt mycket roligare, men det är väl för att man gör det när man vill och är sugen (på att baka och äta 😉)

Nu har jag provat på det här med Matkasse (eftersom jag inte är sponsrad behöver jag ju inte säga vilket märke vi pratar om). Men måste säga att det var lite trevligt och inspirerande. Och lite lyxigt att få det hemkört. Valde en kasse med hälften vegetariska rätter, ett bra sätt för oss att få in lite mer gröna rätter här hemma, vilket jag gärna skulle vilja. Sen om barnen var lika entusiastiska vet jag inte... min yngsta frågade när vi skulle börja "äta vanliga mat igen...?".

Ja, så var då måndagen gången, och därmed halva arbetsveckan! Det kan man kalla rejäl kortvecka!! 
Allt gott till er! 

Subscribe to receive free email updates: