Vad är det jag har köpt?

När jag handlade sommarblommor på Solhaga för mer än två månader sedan (otroligt att det har gått så lång tid!) fanns det mängder av små blommor i olika pastellkaramelliga färger på ett bord. Sådana kunde jag inte minnas att jag hade sett tidigare. De såg nästan lite plastiga ut, och jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag gillade dem eller inte. En liten planta smög sig iallafall ner i min kundvagn, för man måste ju våga prova nya saker. Och tänk, efter så många varma sommarveckor är den fortfarande lika fin. 

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag faktiskt gillar den eller inte, men jag får ändå tillstå att den lilla plantana har bjudit på valuta för pengarna. Men vad är det jag har köpt? Jag har helt tappat bort namnet. Kan någon hjälpa mig?

Subscribe to receive free email updates: