Bloggproblem som ordnat sig peppar peppar

Om ni varit inne här i min blogg de senaste dagarna, har ni troligen stött på problem, nämligen att ni blivit omdirigerade till en massa konstiga spamsidor...😡  Jag kom själv inte in här, det spelade ingen roll om jag gick in via datorn eller min mobil, så jag antar att det har varit samma för er som har försökt. Och jag som är så kass på sånt här med "data" blev helt olycklig. Hur skulle jag göra? Skulle det här vara slutet på min "bloggkarriär"? Jag blev allt lite nedstämd.
Men så fick jag se att min kära bloggkollega Fröken Grön hade samma problem och att hon skrev ett inlägg om det. Så jag bad henne, att om hon klurade ut felet fick hon gärna dela med sig av sina erfarenheter. Och det gjorde hon! Både klurade ut felet, och hjälpte mig, hon är både smart och snäll! ♥ 

Jag skulle bara kolla mejlen innan jag släckte för att sova i går kväll, och vad fanns det i mejlkorgen? Ett mejl från henne, med en väldigt pedagogiskt förklaring, med steg för steg hur jag skulle göra. Jag tror hon fattar hur korkad jag är 😆 Eller så är det för att hon är lärare, i alla fall var det väldigt pedagogiskt och en erbjudan om att ringa henne för vägledning fanns också!

Så gick jag förstås ur sängen och satte mig vid datorn. Och jag lyckades!! Det var någon som hade tagit sig in och ändrat en av länkarna som finns här i högerkolumnen, och lagt in en bitcoinlänk istället, så den fick jag ta bort. Så nu hoppas jag att det inte skall komma några fler fulingar och förstöra! 

Jag blev så glad och lättad, är henne så tacksam, vad underbart ändå med snälla bloggvänner! I nöden prövas bloggvännen, som vi brukar säga, eller? 

Bilderna i dagens inlägg, är pionen Do Tell, en pion jag inte kan få nog av.... 

Subscribe to receive free email updates: