Rosorna börjar nu.

Louise Odier.

Och en ny Fucshia
Skarpare färger i verkligheten.Strecken är lite orange/tegelfärgade.Ser himla läcker ut


Krassen blommar för fullt nu

Ghislaine de Feligonde
Full med knoppar

Klängrosen SommerWine

En namnlös ros .

Hit går jag ofta när jag vattnar så klart men även då jag behöver en stund av lugn.
Kollar hur mina Tomater mår och amplarna med Jordgubbar och dom med Pelargoner om dom verkar trivas.Sätter mig på en stol och försjunker i tankar.Det gör så gott i själen.
Sitter och tänker på vår son som nu slutat på sitt jobb i Italien och ska gå i förtidspension.
Den token cyklar hem till Sverige från Italien.Han är nu någonstans i Tyskland och räknar med att vara hemma till midsommar.Modigt.Han är lite skönt knäpp den pojken.Ja för mig är han ännu pojke.

Subscribe to receive free email updates: