Materiell lycka

Kan man bli kär i en lampa? Jag vet inte men jag kunde i alla fall inte släppa tanken på denna lampa när jag väl sett den första gången. Kärlek vid första ögonkastet alltså, om vi nu skall pratat kärlek... 😏! Och nu sitter den här hemma hos mig. Lampan heter Wells och kommer i från PR Home. Vilken tur att den passade så bra till tapeten, som ju också går i lite grönt! Jag gillar verkligen färgen på den, och formen med, mjuk och behaglig! 
Inser nu när jag ser köksbordet så här på bild, att det är väldigt längesen jag satt här och åt någon måltid... hm, minns knappt men det var väl i början av sommaren kanske. Har ju suttit ute varje dag, både till frukost, lunch och kvällsmat! Men snart kanske, vi går väl mot höst nu, i alla fall har ju höstterminen startat i skolorna den här veckan! 

Subscribe to receive free email updates: