Kändes som vår idag

Blev tvungen att handla idag skulle gjort det igår men det regnade ju hela dagen.Och idag var det sol och nästan 6 plusgrader .Och det vädret gjorde att jag köpte två nya krukväxter ,blomjord och så planterade jag om en Julgrupp som jag sparat delade på växterna som jag ville spara.Så härligt att stoppa fingrarna i jorden.Ute har mycket av snön töat bort men en hel del är det kvar ändå.
Köpte en bredbladig Svärmorstunga och satt i mitt sovrumsfönster.En tålig och bra växt att ha där.

Sen köpte jag den här som jag tror heter Paddkudde.Inte säker på om jag kommer ihåg rätt får kolla nästa gång jag är i affären


Dom två sista bilderna är från Julgruppen som jag delade.
Fick lite energi idag i den härliga solen.Var även in i växthuset och pysslade ett tag.Kändes skönt där inne då solen värmer upp snabbt

Subscribe to receive free email updates: