Blomsterlandet

Marie kom och hämtade mig idag och så tog vi en tripp till Blomsterlandet. Och naturligtvis blev det en del växter med hem.Som den här som jag önskat mig så länge min inte vågat köpa men med 149 kr kan man ju få lov att misslyckas  om det vill sig illa.Krukan är även den ett inköp.

Här en till kruka en modell mindre.

Denna föll jag för så härligt med växter som blommar nu

Insekterna ska också få sig ett nytt hem i sommar.

Två stycken Engelska Pelargoner hittade ner i min vagn som blev full  för jag köpte även pelargonjord och medelhavs jord


Och så till sist en liten murgröna med gula kanter så söt.
Jag piggnade till efter den köprundan.Och i går var jag på lasarettet för kontroll av mina ögon på grund av diabetesen.Åkte buss in och det har jag nog inte gjort på runt 15 år.

Subscribe to receive free email updates: