PÅSKTIPS ~ some tips for EASTER

there is a translator to the right (in web version)
NU mina Vänner är det allt PÅSK!
SOLEN strålar, det är varmt och det hettar på kinderna efter hela dagen i Rosenträdgården.
Förberedelserna för Årets Rosensäsong är i full gång och jag har knopp på rosor i mitt växthus nu, men det ser riktigt bra ut på friland med!

vill ni besöka Maleviks Rosenträdgård i sommar, så klicka HÄR 

nu tillbaks till PÅSKEN!
här ovan lite ÄGGMÖSS
hårdkoka ägget, skär tunna skivor av rädisa och sätt i som öron, pepparkorn som ögon och gräslök som svans... blir garanterat en succé på Påskbordet :)

lite vårblommor i en vas ...... funkar alltid

Ägg som jag har gjort av "gamla tråkiga, mönstrade ägg"...
klicka HÄR för att se hur jag gör

FJÄDRAR i alla de färger och former funkar alltid....
OBS! ALLA mina fjädrar kommer från garanterat döda djur.....

ett lite annorlunda "påskris"
ni kan se hur jag gjort det HÄR

dekorera ÄGG funkar alltid.... se mer HÄR

en gammal gravvas jag målat med Chalk Paint och satt väldoftande narcisser i...

Tulpaner funkar även till PÅSK :)

en gammal vattenkanna jag målat och klätt med lite spetstyg.....
blir perfekt som "dörrkrans" till PÅSK

vacker dukning blir alltid uppskattat när man träffas.....

VITT funkar alltid... speciellt när det skira vårljuset kommer in genom fönstret..
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevk eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: